Vacatures

Inspiratie

NL

Vacatures

Inspiratie

NL

Service Designer

Opdracht ID:

202507076

Klantnaam:

een organisatie in de publieke sector

Uurtarief:

Scherp aanbieden

Uren p/w:

32

Locatie:

Utrecht

Startdatum:

1 september 2025

Einddatum:

31 december 2025

Verlenging:

4 maanden (met optie tot verlenging)

Service Designer

Opdracht ID:

202507076

Startdatum:

1 september 2025

Einddatum:

31 december 2025

Verlenging:

4 maanden (met optie tot verlenging)

Klantnaam:

een organisatie in de publieke sector

Uurtarief:

Scherp aanbieden

Uren p/w:

32

Locatie:

Utrecht

Service Designer

Opdracht ID:

202507076

Klantnaam:

een organisatie in de publieke sector

Uurtarief:

Scherp aanbieden

32

Uren p/w:

Locatie:

Utrecht

Verlenging:

4 maanden (met optie tot verlenging)

Einddatum:

31 december 2025

Startdatum:

1 september 2025

Service Designer

Opdracht ID:

202507076

Startdatum:

1 september 2025

Einddatum:

31 december 2025

Verlenging:

4 maanden (met optie tot verlenging)

Klantnaam:

een organisatie in de publieke sector

Uurtarief:

Scherp aanbieden

Uren p/w:

32

Locatie:

Utrecht

Wat we zoeken

Opdrachtomschrijving

Vanuit het klantreisteam werk je als servicedesigner als facilitator en aanjager van klantreisprojecten. Je neemt je collega’s en stakeholders mee in de aanpak en coördineert het servicedesignproces binnen de projecten. Je bent in staat projecten te leiden en kan veel en diverse zaken tegelijkertijd naast elkaar oppakken en aansturen. Samen met de klantreismanager en de andere service designers betrek je de juiste stakeholders en overtuig je collega’s van het belang van klantgericht werken. Hierbij maak je gebruik van diverse methodes en technieken, zoals interviews, visualisatie en storytelling. Met jouw hand-on mentaliteit en tomeloze energie ondersteun jij de organisatie in de transitie naar een meer klantgerichte organisatie waarbij klantreizen centraal staan. Het klantreisteam helpt de organisatie om de beleving van burgers en bedrijven centraal te stellen bij het verbeteren van de dienstverlening. Dit doen we door in opdracht van andere afdelingen en directies klantreizen in kaart te brengen. En waar mogelijk oplossingen te ontwerpen om de klantbeleving te verbeteren. De IV-organisatie van de organisatie is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT-voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV-organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV-landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt.

Eisen

- WO werk- en denkniveau (2 jaar) - De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een WO werk- en denkniveau, dit is aantoonbaar door een afgeronde opleiding in een richting als Service Design, Interaction Design, Interaction, Design for Interaction of vergelijkbaar. - De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar ervaring met service design projecten - Ervaring heeft met designworkshops en het presenteren aan stakeholders (op managementniveau) - Ervaring heeft met Servicedesign, strategic design, social studies of een andere relevante richting - Ervaring met het leiden/faciliteren van workshops en projecten

- WO werk- en denkniveau (2 jaar) - De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een WO werk- en denkniveau, dit is aantoonbaar door een afgeronde opleiding in een richting als Service Design, Interaction Design, Interaction, Design for Interaction of vergelijkbaar. - De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar ervaring met service design projecten - Ervaring heeft met designworkshops en het presenteren aan stakeholders (op managementniveau) - Ervaring heeft met Servicedesign, strategic design, social studies of een andere relevante richting - Ervaring met het leiden/faciliteren van workshops en projecten

Wensen

- Ervaring met het uitvoeren van projecten in complexe (overheids)organisatie is een pre - Hands-on mentaliteit en tomeloze energie om effectief aan concrete verbeteringen van de dienstverlening te werken

Geïnteresseerd in deze opdracht? Of heb je een vraag?

Dan horen we graag van je! Reageer direct of neem contact op met Noni.

of bel naar:

+31 6 54755650

Geïnteresseerd in deze opdracht? Of heb je een vraag?

Dan horen we graag van je! Reageer direct of neem contact op met Noni.

of bel naar:

+31 6 54755650

Geïnteresseerd in deze opdracht? Of heb je een vraag?

Dan horen we graag van je! Reageer direct of neem contact op met Noni.

of bel naar:

+31 6 54755650

Geïnteresseerd in deze opdracht? Of heb je een vraag?

Dan horen we graag van je! Reageer direct of neem contact op met Noni.

of bel naar:

+31 6 54755650

B2. Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46,

1066 EP Amsterdam

Volg ons op LinkedIn voor updates

© 2022 - 2025 Koodin

|

|

B2. Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46,

1066 EP Amsterdam

Volg ons op LinkedIn voor updates

© 2022 - 2025 Koodin

|

|

B2. Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46,

1066 EP Amsterdam

Volg ons op LinkedIn voor updates

© 2022 - 2025 Koodin

|

|

B2. Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46,

1066 EP Amsterdam

Volg ons op LinkedIn voor updates

© 2022 - 2025 Koodin

|

|