Vacatures

Inspiratie

NL

Vacatures

Inspiratie

NL

Level 3 Application Support Engineer

Opdracht ID:

202510290

Klantnaam:

een organisatie in de publieke sector

Uurtarief:

Scherp aanbieden

Locatie:

50% op locatie, in de buurt van Braine l’Alleud, België, 50% off-site

Startdatum:

8 december 2025

Einddatum:

10 november 2025

Verlenging:

1 sprint

Level 3 Application Support Engineer

Opdracht ID:

202510290

Startdatum:

8 december 2025

Einddatum:

10 november 2025

Verlenging:

1 sprint

Klantnaam:

een organisatie in de publieke sector

Uurtarief:

Scherp aanbieden

Locatie:

50% op locatie, in de buurt van Braine l’Alleud, België, 50% off-site

Level 3 Application Support Engineer

Opdracht ID:

202510290

Klantnaam:

een organisatie in de publieke sector

Uurtarief:

Scherp aanbieden

Uren p/w:

Locatie:

50% op locatie, in de buurt van Braine l’Alleud, België, 50% off-site

Verlenging:

1 sprint

Einddatum:

10 november 2025

Startdatum:

8 december 2025

Level 3 Application Support Engineer

Opdracht ID:

202510290

Startdatum:

8 december 2025

Einddatum:

10 november 2025

Verlenging:

1 sprint

Klantnaam:

een organisatie in de publieke sector

Uurtarief:

Scherp aanbieden

Locatie:

50% op locatie, in de buurt van Braine l’Alleud, België, 50% off-site

Wat we zoeken

Opdrachtomschrijving

De L3 Application Support Engineer (COTS & Cloud Technologies) biedt voortdurende ondersteuning voor een bepaalde bedrijfssector tijdens de migratie van on-premise applicaties naar de cloud. Deze rol richt zich op het waarborgen van continue L3-ondersteuning voor bestaande COTS-applicaties en biedt bovendien deskundige begeleiding en consultatie over cloudmigratie-inspanningen indien nodig. Deze functie heeft als doel het ondersteuningsmodel voor geleverde diensten te verbeteren, bestaande on-premise COTS-applicaties te onderhouden en ondersteuning te bieden tijdens de beoordeling en migratie naar cloudinfrastructuur.

Eisen

- Expertise in COTS-applicatiedepot en ondersteuning - Sterke achtergrond in cloudtechnologieën (Azure/AWS) - Aantoonbare ervaring met het configureren en ondersteunen van Atlassian Jira Service Management, met een goed begrip van andere Atlassian-producten - Sterke analytische, probleemoplossende en organisatorische vaardigheden - Het vermogen om processen te documenteren en training te geven over tools en best practices. - Begrip van eindgebruikersapparaten (desktop, laptop, tablet, smartphone) met Windows OS, Android OS en Apple iPhones/iPads. - Expertkennis van Linux serverinfrastructuur, Windows serverinfrastructuur en Active Directory. - Expertkennis van Microsoft SQL Server 2016-2022 en IIS-gebaseerde webservers. - Expertkennis van netwerkinfrastructuur. - Begrip van cloudtechnologieën en -implementatie. - Expertkennis van PKI. - Diepgaand begrip van beveiligingsbeperkingen en vereisten in CIS. - Diepgaand begrip van NCIA en NAVO-beveiligingsrichtlijnen en -regelgeving. - Bekendheid met Microsoft-diensten en -tools, waaronder Outlook, Teams, SharePoint. - Ervaring met IT-toepassingen voor personeelszaken (HR) gerelateerd aan personeel, posten, organisaties, identiteitsbeheer en badges; - Ervaring (minimaal twee jaar) in verschillende gebieden van software-engineering.

- Expertise in COTS-applicatiedepot en ondersteuning - Sterke achtergrond in cloudtechnologieën (Azure/AWS) - Aantoonbare ervaring met het configureren en ondersteunen van Atlassian Jira Service Management, met een goed begrip van andere Atlassian-producten - Sterke analytische, probleemoplossende en organisatorische vaardigheden - Het vermogen om processen te documenteren en training te geven over tools en best practices. - Begrip van eindgebruikersapparaten (desktop, laptop, tablet, smartphone) met Windows OS, Android OS en Apple iPhones/iPads. - Expertkennis van Linux serverinfrastructuur, Windows serverinfrastructuur en Active Directory. - Expertkennis van Microsoft SQL Server 2016-2022 en IIS-gebaseerde webservers. - Expertkennis van netwerkinfrastructuur. - Begrip van cloudtechnologieën en -implementatie. - Expertkennis van PKI. - Diepgaand begrip van beveiligingsbeperkingen en vereisten in CIS. - Diepgaand begrip van NCIA en NAVO-beveiligingsrichtlijnen en -regelgeving. - Bekendheid met Microsoft-diensten en -tools, waaronder Outlook, Teams, SharePoint. - Ervaring met IT-toepassingen voor personeelszaken (HR) gerelateerd aan personeel, posten, organisaties, identiteitsbeheer en badges; - Ervaring (minimaal twee jaar) in verschillende gebieden van software-engineering.

Wensen

- Ervaring met GENPACT Sequence Kinetics of Sequence Cora; - Ervaring met CITI Manage ID; - Kennis van NAVO HR-processen; - Sterke probleemoplossende vaardigheden om hardware-, software- en netwerkproblemen te diagnosticeren en op te lossen. - Volledige beheersing van het Engels; Kennis van de Franse taal is een voordeel. - Kennis en ervaring in geavanceerde technologieën relevant voor softwareengineering.

Geïnteresseerd in deze opdracht? Of heb je een vraag?

Dan horen we graag van je! Reageer direct of neem contact op met Noni.

of bel naar:

+31 6 54755650

Geïnteresseerd in deze opdracht? Of heb je een vraag?

Dan horen we graag van je! Reageer direct of neem contact op met Noni.

of bel naar:

+31 6 54755650

Geïnteresseerd in deze opdracht? Of heb je een vraag?

Dan horen we graag van je! Reageer direct of neem contact op met Noni.

of bel naar:

+31 6 54755650

Geïnteresseerd in deze opdracht? Of heb je een vraag?

Dan horen we graag van je! Reageer direct of neem contact op met Noni.

of bel naar:

+31 6 54755650

B2. Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46,

1066 EP Amsterdam

Volg ons op LinkedIn voor updates

© 2022 - 2025 Koodin

|

|

B2. Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46,

1066 EP Amsterdam

Volg ons op LinkedIn voor updates

© 2022 - 2025 Koodin

|

|

B2. Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46,

1066 EP Amsterdam

Volg ons op LinkedIn voor updates

© 2022 - 2025 Koodin

|

|

B2. Amsterdam

John M. Keynesplein 12-46,

1066 EP Amsterdam

Volg ons op LinkedIn voor updates

© 2022 - 2025 Koodin

|

|