Hoe ons proces duurzame groei stimuleert
Bij Koodin geloven we dat werken aan duurzame inzetbaarheid meer is dan alleen vandaag goed presteren. Het draait om ontwikkelen, zowel voor onze consultants als voor onze klanten.
Bij Koodin hebben we een visie. Ideeën over hoe we met elkaar omgaan, over hoe we onze cultuur opbouwen en wat we daarin belangrijk vinden. Dit lees je oa. ook terug in onze stories.
Bij Koodin geloven we dat werken aan duurzame inzetbaarheid meer is dan alleen vandaag goed presteren. Het draait om ontwikkelen, zowel voor onze consultants als voor onze klanten.
Door op een slimme manier externe specialisten in te huren krijg je de mogelijkheid om strategische plannen niet alleen te ontwikkelen, maar ook succesvol uit te voeren. Een flexibele oplossing die zowel tijd als geld bespaart.
Bij Koodin staat kwaliteit voorop. Wat we doen, doen we meteen goed. Wij geloven dat dit mogelijk is door samen te werken met de allerbeste top-level senior consultants. Ja ja, leuk sales praatje.
Wanneer je in de consultancysector werkt, is aanpassingsvermogen essentieel. Er wordt van je verwacht dat je aan verschillende projecten werkt, met verschillende managers, in verschillende omstandigheden.
Oké. In december wilden we dus een recap over 2023 schrijven. Maar helaas, door griep, kerst, familie en vuurwerk hadden we daar helaas geen tijd meer voor. En hoewel dat allemaal leuk en gezellig was, willen we toch even terugkijken op vorig jaar. Want het was best bijzonder.
Veel salesmensen hebben dit motto, voortkomend uit prestatiedrang, de wil om te scoren, angst om te falen en welke andere reden dan ook. Wij doen dit net even anders.
Bij Koodin vertellen we maar wat graag dat we volledig transparant zijn. Sterker nog, transparantie is de belangrijkste kernwaarde van ons bedrijf. Waarom? Omdat we écht geloven in gelijkwaardige en duurzame samenwerkingen. En dat vraagt om eerlijke informatie en volledige openheid. En dat lukt aardig al zeggen we het zelf :-).
Stel je voor: jij (als klant) bent niet tevreden met de website van jouw bedrijf en gaat op zoek naar een digitale partner die kan helpen. De sales pitches zien er indrukwekkend uit, en de senior experts van die bedrijven weten heel goed uit te leggen wat ze gaan leveren.
Stel je voor: jij (als klant) bent niet tevreden met de website van jouw bedrijf en gaat op zoek naar een digitale partner die kan helpen. De sales pitches zien er indrukwekkend uit, en de senior experts van die bedrijven weten heel goed uit te leggen wat ze gaan leveren.
Sinds de start van Koodin hebben we van Fair-Pay geen geheim gemaakt. We vinden het namelijk echt belangrijk dat iedereen eerlijk betaald wordt. Wij noemen dat dus Fair-Pay en hebben het zelfs tot één van onze zes kernwaarden gemaakt.
Geen nood. Neem even contact op met Noni, zij kan het handboek gewoon nog even toelichten.